خدمات کلی
تاثیرات مثبت طرح
- انجام امور زیربنایی در جهت الکترونیکی کردن اغلب روند خدمات دولتی در راستای استقرار دولت الکترونیک.
- دسترسی عموم مردم به دولت الکترونیک از یک درگاه و یکپارچگی سیستم جهت جلوگیری از سردرگمی.
- استفاده عموم مردم از بانک اطلاعاتی سازمان ها و ادارات دولتی جهت بهره برداری و برنامه ریزی صحیح و انجام امور سازمانی در کمترین زمان و عدم مراجعه به مراکز غیر مجاز و فاقد مجوز.
- روند اتصال به درگاه پرداخت وجوه دولتی ارگان های مختلف.
- اطلاع رسانی رویداد ها، اخبار، برنامه ها و اطلاعیه ها.
- سامانه تلفنی _ پیامکی و… رسیدگی به شکایات مردمی متصل به نهادهای نظارتی.
- اطلس جامع جغرافیایی برای پیدا کردن نزدیکترین مرکز خدماتی.
- ارائه اطلاعات کاربردی به بخش های دیگر دولت.
- سامانه پیامکی متصل به خدمات و مجوزها.
- محاسبه نرخ خسارت تأخیر در پرداخت های هزینه ای.
- ارائه گزارشات جامع، متنوع و در لحظه از اقدامات، فرآیندها و مجوزهای مختلف دولتی.
- آموزش های تخصصی و عمومی به پرسنل سازمان ها و نهادها با همکاری مراکز علمی و پژوهشی.
- پشتیبانی تخصصی بلند مدت از خدمات.
- تهیه نقشه جامع سازمان ها و نهادهای دولتی اطلس مرکز.
- سیستم کاریابی منسجم و کارا.
- برقراری ارتباط بین ارگان های مختلف برای ارسال و دریافت مدارک به صورت الکترونیک (تحقق دولت الکترونیک).
- امکان ارتباط با سامانه ستاد الکترونیک دولت به منظور اطلاع رسانی خدمات، اعلام نیازها، استعلام ها و مناقصات سازمان های دولتی.
- اطلاعات جامع تشکل ها و مراکز مردم نهاد فعال در حوزه های مختلف در راستای کاهش تصدی گری دولت.
- نظرسنجی الکترونیکی بر اساس (QR CODE).
- امکان برگزاری نشست ها، همایش ها، رویدادها و فعالیت ها به صورت آنلاین و حضوری.